FAQs

Ordre og Levering

Kan jeg afgive en ordre uden at oprette en konto? Ja. Du kan afgive en ordre som gæst uden at skulle oprette en konto. Vi anbefaler dog, at du opretter en konto, hvis du vil tjekke din ordrehistorik og have dine indkøbskurvvarer og betalingsoplysninger gemt til næste gang. Det er hurtigt og nemt at oprette en konto. Besøg blot https://www.bahatiboutique.com/account/register og følg instruktionerne.

Hvor er min ordrebekræftelse? Den sendes automatisk til din e-mail-adresse, når du afgiver en ordre. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse inden for 24 timer, bedes du kontakte os ved at udfylde vores kontaktformular, hvis der er et problem med din ordre. Kontroller din mailboks' spam- eller junk-mappe, før du kontakter os, i tilfælde af at ordrebekræftelsen er blevet omdirigeret dertil.

Hvornår ankommer min ordre? Forvent 1-4 hverdage til behandling. Leveringstiden afhænger af, hvor du bor, men generelt bør det tage 1-4 hverdage. Hvis du ikke har modtaget et trackingnummer inden for 92 timer, bedes du kontakte vores supportteam ved at udfylde vores kontaktformular.

Kan jeg spore min ordre? Ja. Vi giver opdateringer på alle stadier af din ordre, fra det øjeblik du afgiver den, til afsendelse og levering. I dine leveringsbekræftelsesmails vil du modtage en tracking-reference, som du kan bruge til at tjekke status for din ordre online.

Kan jeg ændre min ordre? Desværre er det ikke muligt at ændre din ordre, når vi er begyndt at behandle den. Men hvis det stadig er meget tidligt i bestillingsprocessen, kan du kontakte os via vores kontaktformular for at finde ud af, om vi kan redigere dine bestilte varer eller ændre din leveringsadresse.

Hvorfor er min ordre blevet annulleret? Vi annullerer typisk kun ordrer, hvis der er et problem med lageret, eller hvis du har bedt os om at annullere. Accepter venligst vores undskyldninger, hvis din ordre er annulleret på grund af et problem fra vores side. Vi tilbyder altid et alternativt produkt og behandler din fulde refusion så hurtigt som muligt. Din 100% tilfredshed er meget vigtig for os.

Hvordan annullerer jeg min ordre? Der er kun kort tid fra, når du afgiver din ordre, til når vi begynder at behandle den. Hvis du kontakter os umiddelbart efter bestilling via vores kontaktformular, kan vi muligvis annullere din ordre, før den behandles. Hvis ikke, sender vi din ordre, og du kan returnere den til os, hvis du ønsker det, når du har modtaget den.

Hvilke lande sender I til, og hvor meget koster det? På nuværende tidspunkt sender vi kun inden for Danmark. Vi tilbyder både hjemmelevering og pakkeshoplevering med DAO. Du kan tjekke prisen på vores levering ved kassen. Vi tilbyder gratis levering til pakkeshops ved køb over 399 kr.

Returneringer

Kan jeg returnere eller ombytte en vare? Din 100% tilfredshed er meget vigtig for os.

Vi tilbyder en 14-dages retur- og ombytningspolitik: Hvis et produkt er beskadiget eller var defekt ved levering - tilbyder vi 100% refusion.

Proces:

  • Vi har en 14-dages retur- og ombytningspolitik fra den dag, varen blev modtaget.
  • For at være berettiget til en retur, skal varerne være uåbnede, ubrugte, ubeskadigede og ledsaget af købsbevis.
  • For at starte en returnering, besøg venligst vores RETURPORTAL og følg instruktionerne, du modtager på hjemmesiden.
  • Bemærk, at kunderne er ansvarlige for forsendelsesomkostningerne for returnerede/ombyttede varer.
  • Når vi har modtaget dine returnerede varer - og ovenstående kriterier er opfyldt, vil returneringen blive behandlet indenfor 3-7 arbejdsdage.
  • Hvis refusionen godkendes, vil dine penge blive returneret til det kreditkort, betalingen blev foretaget igennem.

Undtagelser/ikke-returnerbare varer Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (som mad, blomster eller planter), personaliserede produkter og varer fra udsalg. Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller bekymringer omkring din specifikke vare.

Min ordre er ankommet, men den er ikke som forventet. Hvad kan jeg gøre? I sjældne tilfælde, hvis din ordre ankommer beskadiget eller defekt, skal du tage billeder af produktet i spørgsmål og kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular med detaljerne. Vi vil svare inden for 48 timer. Hvis du ikke kan lide produktet af en eller anden grund, tager vi det gerne retur, forudsat det er som nyt, i original emballage med alle mærker vedhæftet. Læs mere om returneringer her.

Hvor lang tid tager det at returnere en vare? Vi accepterer kun returneringer foretaget gennem vores RETURPORTAL. Ved brug af returportalen vil det tage 1-5 arbejdsdage for pakken at ankomme til os. Når vi modtager dine returnerede varer, vil vi give dig besked via e-mail. Vi stræber efter at behandle refusioner inden for 3 arbejdsdage efter modtagelse af varen på vores lager, men det kan tage flere dage for din bank eller kreditkortudbyder at behandle refusionen til din konto eller kort.

Produkter

Hvordan kan jeg finde flere oplysninger om et produkt? Produktoplysninger kan findes på produktsiderne, men hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at udfylde vores kontaktformular.

Hvor ofte genopfylder I? Genopfyldningsdatoer varierer afhængig af produkttilgængelighed. Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at finde ud af, hvornår dine yndlingsprodukter er tilbage på lager!

Hvad er holdbarheden af jeres produkter? Alle vores håndlavede kosmetik varer i 6 måneder. For at sikre, at du får produkter med den længst mulige holdbarhed, lagerfører vi kun få af hvert produkt ad gangen, så dine varer altid er friske.

Falske Vipper: Alle vores falske vipper kan genbruges 25+ gange med korrekt pleje. Tjek venligst vores vipper plejetips for at lære, hvordan du passer ordentligt på vores vipper.

Ved hvilke temperaturer skal disse produkter opbevares? Vi anbefaler, at du opbevarer dine produkter et køligt, tørt sted, væk fra direkte sollys og overdreven varme.

Tester I produkter på dyr? Bahati Boutique tester ikke produkter på dyr. Alle vores produkter er uden dyrplageri.

Er jeres produkter veganske? Ja, de fleste af vores produkter er 100% veganske. De eneste produkter, vi sælger, der ikke er veganske, er vores Whipped Lip Polishes, disse produkter indeholder bivoks. I fremtiden vil vi erstatte bivoksen med en anden voks, der fungerer lige så godt, så alle produkter, vi sælger, er 100% veganske!

Hvor laves jeres produkter? Vores læbeprodukter og Lash Serum er lavet i Skanderborg, Danmark. Resten af vores produkter (Kunstige Vipper og Tilbehør) er fremstillet i udlandet.